Strona główna > Reklamacje

Authorize the processing of personal data
Edit email address
Invalid email
Email Sent
Authorize the processing of personal data

Reklamacje produktów leczniczych Chiesi wyposażonych w inhalator (system dozujący)

 

Prosimy upewnić się że inhalator jest prawidłowo stosowany i czyszczony zgodnie z Ulotką dla Pacjenta 1, 2  dołączoną do produktu leczniczego.

 

A) Jeżeli inhalator nie działa, należy go wyczyścić zgodnie z instrukcją:

 

Informacja dotycząca czyszczenia inhalatora

Inhalator należy czyścić raz w tygodniu. Podczas czyszczenia nie należy wyjmować pojemnika

z plastikowej obudowy, nie należy używać wody ani innych płynów w celu czyszczenia inhalatora.

 

Czyszczenie inhalatora:

  1. Należy zdjąć wieczko ochronne z ustnika poprzez ściągnięcie go z inhalatora.
  2. Należy przetrzeć suchą tkaniną lub serwetką ustnik i dozownik od środka i na zewnątrz.
  3. Należy założyć wieczko ochronne.

 

B) Jeśli zaistniały problem nie został rozwiązany, istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji.

 

W tym celu należy udać się do apteki, w której został zakupiony lek i przekazać reklamowany produkt leczniczy aptece3.

Nie jest możliwy zwrot leku przez pacjenta bezpośrednio do Chiesi Poland, wytwórcy leku czy hurtowni farmaceutycznej.

 

------------------------------------------

[1] Ulotka dołączona do opakowania: Informacja dla pacjenta, Fostex, (100 mikrogramów + 6 mikrogramów)/dawkę, aerozol inhalacyjny, roztwór

[2] Ulotka dołączona do opakowania: Informacja dla pacjenta, Fostex, (200 mikrogramów + 6 mikrogramów)/dawkę, aerozol inhalacyjny, roztwór

[3] Ustawa Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. art. 96 ust. 8