Reklamacje produktów leczniczych Chiesi wyposażonych w inhalator (system dozujący)
Prosimy upewnić się że inhalator jest prawidłowo stosowany i czyszczony zgodnie z Ulotką dla Pacjenta 1, 2 dołączoną do produktu leczniczego.
A) Jeżeli inhalator nie działa, należy go wyczyścić zgodnie z instrukcją:
Informacja dotycząca czyszczenia inhalatora
Inhalator należy czyścić raz w tygodniu. Podczas czyszczenia nie należy wyjmować pojemnika
z plastikowej obudowy, nie należy używać wody ani innych płynów w celu czyszczenia inhalatora.
Czyszczenie inhalatora:
B) Jeśli zaistniały problem nie został rozwiązany, istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji.
W tym celu należy udać się do apteki, w której został zakupiony lek i przekazać reklamowany produkt leczniczy aptece3.
Nie jest możliwy zwrot leku przez pacjenta bezpośrednio do Chiesi Poland, wytwórcy leku czy hurtowni farmaceutycznej.
------------------------------------------
[1] Ulotka dołączona do opakowania: Informacja dla pacjenta, Fostex, (100 mikrogramów + 6 mikrogramów)/dawkę, aerozol inhalacyjny, roztwór
[2] Ulotka dołączona do opakowania: Informacja dla pacjenta, Fostex, (200 mikrogramów + 6 mikrogramów)/dawkę, aerozol inhalacyjny, roztwór
[3] Ustawa Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. art. 96 ust. 8