SpeakUp&BeHeard!

twój głos jest ważny dla Chiesi

W Chiesi, bardzo poważnie traktujemy odpowiedzialność w odniesieniu do przejrzystości i zgodności.

Aby pomóc nam wykrywać i rozwiązywać wszelkie możliwe naruszenia Kodeksu Postępowania, przepisów ustawowych i wykonawczych lub niewłaściwe zachowania, które mogłyby zagrozić działalności lub reputacji Chiesi lub też spowodować szkodę osób trzecich, zachęcamy do zgłaszania takich sytuacji.

SpeakUp&BeHeard jest wdrożonym przez Chiesi wewnętrznym kanałem zgłaszania nieprawidłowości, który:

pozwala każdemu zgłosić nieprawidłowość za pośrednictwem platformy internetowej (niezależnej od systemu informatycznego Chiesi i wspólnej dla całej Grupy, zwanej dalej "Platformą");

 

jest zbudowany w taki sposób, aby wypełnić najwyższe standardy ochrony poufności w stosunku do zgłoszenia, osoby zgłaszającej, osób zaangażowanych w zgłoszone zachowanie (proszę zapoznaj się z Informacją o ochronie prywatności Chiesi).

 

Zgłaszając nieprawidłowość za pośrednictwem "SpeakUp&BeHeard" ("SU&BH"), możesz zdecydować się na ujawnienie swoich danych osobowych lub pozostać anonimowym.

Nawet jeśli zdecydujesz się pozostać anonimowy, zachęcamy, abyś podał swoją tożsamość, aby Osoba rozpatrująca zgłoszenie mogła się z Tobą skontaktować, w przypadku gdy potrzebne będą dodatkowe informacje do oceny zgłoszenia.

 

Dokładamy wszelkiej staranności aby osoby zgłaszające były odpowiednio chronione.

Zobowiązujemy się do ochrony zgłaszających przed wszelkimi formami dyskryminacji i/lub odwetu w związku ze zgłoszeniami przekazanymi w dobrej wierze.

Nie zostaną podjęte żadne działania odwetowe wobec zgłaszających, którzy w momencie dokonywania zgłoszenia mieli uzasadnione podstawy, by sądzić, że informacja o zgłoszonym naruszeniu była prawdziwa. Ochrona przed odwetem dotyczy wszystkich osób pomagających zgłaszającemu i osobom powiązanym.

 

Weryfikacja zgłoszenia

Zgłoszenia dotyczące Chiesi Poland lub w każdym przypadku przesyłane – za pośrednictwem Platformy – do "Chiesi Poland" będą zarządzane przez Dyrektor ds. Prawnych i Wymagań Regulacyjnych ("Zarządzający").

Zgłoszenia przesyłane – za pośrednictwem Platformy – do "Chiesi Corporate" (na podstawie informacji podanych w Instrukcjach Operacyjnych) będą zarządzane przez Funkcję Compliance w Grupie ("Zarządzający").

 

Każde zgłoszenie przesłane za pośrednictwem "SpeakUp&BeHeard" zostanie należycie ocenione i poddane odpowiedniemu procesowi wyjaśniającemu.

Uwaga: jeśli zgłoszenie dotyczy działań niepożądanych lub zdarzeń na leki, prosimy o kliknij tutaj

Pin Icon